Jätä kommentti

Täällä taas!!

Hei vaan kaikille!

Huomasin tässä, että siitä on piiiiiiiitkä aika, kun olen viimeksi blogiani päivitellyt. Melkein jopa hävettää! Mutta nyt aion taas tulla ja korjata asian.

Olen tosiaan lukenut hyvin vähän kuluneen vuoden aikana. Tai no en oikeastaan, sillä olenhan lukenut, mutta lähinnä Fanfictionia netistä, eikä siitä oikein voi kirjoitella kirjablogiinsa :/ Ja muutenkin tuntuu, että aika on vierähtänyt kovin nopeasti.

Tarkistin, että olen viimeksi postannut kirjoituksen helmikuussa 2016. Havahduin itsekin, että miten siitä voi olla niin kauan, mutta sitten taisin löytää syyn. Maze Runner -sarjan aikoihin olin työharjoittelussa eräässä À la Carte – ravintolassa, jonka jälkeen menin suoraan harjoitteluun yhteen kahvilaan. Sieltä jäin kyseiseen paikkaan kesätöihin. Sen jälkeen vuosi vierähtikin, kun jatkoin nollatuntilaisena kahvilassa ja yhdessä pikaruokaravintolassa. Ja tämä kesä vierähti jälleen kahvilassa, ja voin myöntää, että kesä meni jotenkin turhan nopeasti.

No, joka tapauksessa Maze Runner -sarjan jälkeen luin aika paljon kyseisestä sarjasta fanfictionia, kunnes Kapteeni Amerikka: Civil war tuli elokuvateattereihin. Kävin kaverin kanssa katsomassa sen, ja sen jälkeen olen ollut hyvin koukussa Marvelin Avengers ”maailmaan”. Täytyy myöntää, etten ole vieläkään ihan poistunut sieltä, mutta yritän vähitellen 😀

Ja olen todella huono lukemaan kirjoja pienissä erissä. Olen varmaan ennenkin kertonut, että olen sellainen, että kun saan hyvän kirjan nenäni eteen, niin elämässäni ei ole enää muuta kuin minä ja kirja. Ja se kirja on kanssani, kunnes takakansi tulee vastaan. Olen aina vihannut sitä, miten lukeminen täytyy lopettaa, koska menen töihin tai nukkumaan, yms. Eikä siinä nukkumaan menemisessä, kun aamulla heti voi jatkaa. Mutta luoja, jos töihin pitäisi lähteä… Eihän minun päässäni pyöri päivän aikana muuta kuin se kirja, joka kotona odottaa, että pääsen jatkamaan sitä! Mitä tuskaa, miksei lukemisella voisi elää? :/

No, joka tapauksessa olen nyt päättänyt yrittää muuttaa tapaani ja alkaa taas lukemaan ahkerammin. Tai edes siten, että joka päivä lukisin edes vähän. Työkaverini ansiosta olen jälleen tajunnut, miten paljon olenkaan rakastanut kirjoja, miten hienoa olisi työskennellä kirjallisuuden parissa. En voi juuri nyt lähteä opiskelemaan, mutta keväällä olen hereillä! Joka tapauksessa, siihen asti olen ajatellut yrittäväni aloittaa jälleen kerran lukemaan ja pitämään kirjablogiani edes jotenkin yllä 🙂

Okei, nyt olen valehdellut! Muistin nimittäin juuri, että olenhan minä lukenut Eoin Colferin ensimmäisen Artemis Fowlin! Luin sen joskus alkuvuodesta, mutta en tehnyt siitä postausta! Voi hurja, mahtaisinkohan vielä muistaa sen, josko tekisin jälkeenpäin? Tuntuu meinaan tyhmältä, jos jatkan sarjan lukemista, mutten ole kirjoittanut mitään ensimmäisestä osasta :O

No, oli miten oli! Nyt hieman tietoa, mitä tuleman pitää.

Olen tosiaan käynyt tällä viikolla tiistaina (haaa, minulla on viikko kesälomaa) kirjakaupassa ostoksilla ja käteeni tarttui Elena Madyn Vaihdokas (viimeinkin!), Sarah J. Maasin Lasipalatsi ja Erika Vikin Hän sanoi nimekseen Aleia. Elina Rouhiaisen uutuus kirjaa kävin myös hieman kuolaamassa, mutta päätin kuitenkin jättää sen vielä hyllyyn ja lainata ensimmäisen osan kirjastosta. Joka tapauksessa, olen lukenut nyt Lasipalatsin ja aion huomenna laittaa siitä jonkinlaisen kirjoituksen 😛 Katsotaan, millainen teksti mahtaa tulla näin pitkän ajan jälkeen 😀

Palaillaan huomenna asiaan! Hyviä öitä 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

